جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

طول دوره درمان لیزر موهای زائد

طول دوره درمان لیزر موهای زائد :  جهت از بین بردن موهای زائد صورت و بدن، پیازهای مو در معرض اشعه لیزر قرار میگیرند. با جذب انرژی و گرم شدن پیازهای مو توسط لیزر، به آن‌ها آسیب وارد می‌شود.

طول دوره درمان لیزر موهای زائد

طول دوره درمان لیزر موهای زائد

طول دوره درمان لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر رها

به‌این‌ترتیب، پیاز موهایی که در این مرحله وجود دارند بتدریج بعداز انجام لیزر درمانی در هرجلسه ضعیف میشوند و در طی طول درمان از بین رفته ، هم‌چنین به فرآیند رشد بعدی مو نیز آسیب وارد خواهد شد. با توجه به اینکه تمام موها دارای مرحله رشد فعال هم ‌زمان نیستند، با یک جلسه درمان نمی‌توان تمام موهای زائد موجود در یک نقطه از بدن را از بین برد .

به همین خاطر با گذرزمان ، پیازهای مو از مرحله غیرفعال و دوره استراحت به مرحله فعال رشد خود باز میگردند و بیمار در این مرحله با رشد مقداری از موهای زائد در ناحیه درمان شده، مواجه خواهد شد. به همین خاطر لازم است برای درمان کامل و از بین رفتن تمامی موها درهر ناحیه از بدن ، چند جلسه لیزر درمانی برای بیمار استفاده شود.

جلوگیری از عوارض طول دوره درمان لیزر موهای زائد

دستگاه های جدیدی که ما برای لیزر موهای زائد شما استفاده میکنیم این امکان را فراهم کرده است ، تا همه بتوانند بدون هیچگونه عارضه ای از روش لیزر درمانی برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند .

رفع موهای زائد با لیزر الکساندرایت آمریکا برای انواع پوست و انواع مو ازجمله پوست های تیره و روشن و موهای ضخیم و نازک بهترین نتایج را به ارمغان می آورد، بنابراین در نژاد ایرانی استفاده از این دستگاه بسیار مناسب است.

به همین خاطر اگر به دنبال متوقف کردن اصلاح، موم انداختن یا بند انداختن موهای زائد خود هستید یا درباره موهای زائد خود نگران می‌باشید، لیزر موهای زائد می‌تواند یک روش مناسب و ایده ال برای شما باشد. دستیابی به نتایج دائمی در این رابطه معمولاً به شش الی هشت جلسه درمان برای هر ناحیه از بدن نیاز دارد.

باتوجه باینکه ما برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن از پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه‌های لیزر استفاده می‌کنیم ، نوع لیزر انتخاب شده نسبت به ناحیه های مختلف بدن ، رنگ و ضخامت مو و تیرگی پوست انتخاب و تنظیم می‌شود.

استفاده از این نوع لیزرموثر ترین روش برای رفع موهای زائد ریزمیباشد که برای پوست‌های حساس نیز بسیار مناسب میباشد. در این روش از دو طول موج مؤثر برای کاهش دائمی موهای زائد استفاده می‌شود. لیزر با طول موج پالس بلند برای موهای ضخیم‌تر و نیز برای پوست‌های تیره استفاده می‌شود. این لیزر همچنین برای نواحی بزرگ‌تر بدن که نیاز به انجام سریع‌تر عمل لیزروجود دارد استفاده می‌شود.

پس از هر جلسه درمان در طول دوره درمان لیزر موهای زائد بوسیله لیزرشما باید محل درمان شده را از معرض نور خورشید دور نگه دارید و استفاده از هر نوع محصولات پوستی دارای مواد لایه‌بردار را متوقف نمایید.

دلیل انجام این کار به خاطر این است که نور خورشید می‌تواند باعث تغییر رنگ پوست تا دو هفته شود و استفاده از محصولات لایه‌بردار به خاطر حساس‌تر شدن پوست پس از درمان می‌تواند باعث ایجاد درد و التهاب احتمالی در پوست بیمار شود.

به‌این‌ترتیب در طول دوره درمان لیزر موهای زائد درصورتی‌که می‌خواهید در روزهای آفتابی از خانه خارج شوید، لازم است از کرم‌های ضد آفتاب با سطح SPF برابر با ۳۰ یا بیشتر بر روی پوست خود استفاده نمایید.