جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

انواع لیزر موهای زائد

انواع لیزر موهای زائد : بسته به نوع پوست ، دستگاه ، نژاد افراد، مقدار بودجه و ویژگی های که هر فرد داشته است می توان از نمونه های مختلف لیزر موهای زائد استفاده کرد.
در ادامه به معرفی و مقایسه انواع لیزر موهای زائد می پردازیم با کلینیک لیزر موهای زائد رها همراه باشید:

انواع لیزر موهای زائد

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد

انواع لیزر موهای زائد – دستگاه لیزر IPL

دستگاه لیزر IPL به نسل قبلی دستگاههای Elight مرتبط می باشد ، کارایی کمتر ، درد ، سوختگی و عدم رضایت بیمار در زمان کار و عدم عملکرد آن برای همه ی تیپ های پوستی از جمله مهم ترین اشکال های عمده آن می باشد.

لازم است بدانیم که استفاده از RF بای پولاردر دستگاههای Elight در مقابل با IPLها که آن را ندارند افزون بر برطرف کردن موارد بالا، سبب می شود که اثربخشی عمل های متفاوت مخصوصا Hair Removal ، Skin Rejuvenation افزایش یابد و کم شدن جلسه های درمانی بیمار و رفع عوارض ناخواسته IPL ها می گردد.

انواع لیزر موهای زائد – دستگاه لیزر ND-YAG

این لیزر برای همه ی تیپ های پوستی مخصوصا پوست های تیره بسیار مناسب است . در صورتی که با توجه به سطح پایین مکان تماس با پوست ، به شکل نقطه ی کار می کند و در عملکرد خود سریع نمی باشد و همچنین دارای درد و سوزش می باشد و اصلا برای موبری در سطح زیاد و گسترده مناسب نمی باشد.

البته این مشکل در دستگاههای جدید به صورت کامل برطرف شده است که است پیش از انجام کار تست به واسطه بیمار صورت بگیرد.

انواع لیزر موهای زائد

انواع لیزر موهای زائد – دستگاه لیزر الکساندرایت

این لیزر برای افرادی است که نژاد سفید اروپائی یا برای ایرانیان سفید پوست می باشد که همان تیپ پوستی یک و دو است ، در صورتی که فرد کمی سبزه باشد این احتمال وجود دارد که پوست آن بسوزد یا تغییر رنگ دهد که این تغییر رنگ به سمت لکه های قهوه ی است یا در شرایط بدتر بی رنگ شدن (سفید پوست ) رخ می دهد که متاسفانه این عارضه به صورت دائمی می باشد.

در کمپانی های مشهور و دارای تیم های فنی و علمی پیشرفته، جدیدا این مشکل به خوبی بسیار رفع شده است به این صورت که تنظیم انرژی با مقدار تیرگی پوست افراد به صورت متناسب تغییر می نماید و از روشهای سرما دهی بسیار قوی در جهت خنک کردن موضعی استفاده می گردد که می تواند مشکل ریسک سوختگی را به پایین تری میزان برساند.

به همین ترتیب می توانیم برای استفاده از این تکنولوژی با دستگاه های پیشرفته الکسانداریت ، برای همه ی برای نوع تیپ های پوستی از روشن تا تیره نیز استفاده گردد . البته باید توجه داشت که تنها به سال تولید که به واسطه شرکت ها اعلام می گردد نباید تکیه کرد به عنوان مثال دستگاههی که مدل2016 می باشد ولی دارای این تکنولوژی نیست .

انواع لیزر موهای زائد – دایود لیزر

دایود لیزر با توجه به تکنولوژی های جدیدی که در آن می باشد برای تیپ های متفاوت پوستی بسیار مناسب و عالی می باشد. موثرترین و کامل ترین طول موجی است که می تواند بر روی ریشه مو و ملانین های که در آن هستند سبب سوختن دائمی آن شود که توسط دستگاه دایود با طول ۸۰۸ نانومتر ایجاد می گردد .

از لحاظ تاثیرگذاری طولانی مدت و دائمی دایود به عنوان لیزر پیشرو و همچنین لیزر پرچم دار موهای زائد می باشد و همه ی مرکزهای تحقیقاتی جهان با اعلام این مورد اعتراف کرده اند که این دستگاه از بهترین نوع می باشد.

اگر این دستگاه به صورت صحیح و اصولی به واسطه پزشک تنظیم شود می تواند میزان تاثیر پذیزی که بر روی موهای زائد دارد مدت بازگشت آنها را پس از دو سال از 5 الی 7 درصد کمتر می باشد و این یعنی میزان اثرات لیزر را فوق العاده نشان می دهد.

یکی از مشکل های که دستگاه لیزر دایود داشته است درد است که می توان گفت این مشکل در دستگاههای قدیمی نیز وجود داشته است اما در دستگاههای دایود که به نسل جدید مرتبط می باشند بدون درد بودن ثابت شده است.

انواع لیزر موهای زائد – دستگاه ایلایت

برای حذف موهای زائد از ترکیب نمودن سیستم نوری آی پی ال پیشرفته با سیستم رادیو فرکوئنسی استفاده می شود.

در زمان تابش نورهای فشرده پر قدرت به سطح پوست و رسیدن آن به ریشه مو موجب گرم شدن و سوزانده شدن فولیکول مو می شود .

همواره تولید گرما سبب می شود که در سطح پوست موجب سوختگی گردد از طرفی در صورتی که مقدار سطح انرژی به واسطه نور فشرده شده به میزان کافی نباشد ممکن است نتیجه گیری خیلی کم شود ، برای اینکه این موضوع برطرف شود از چند تکنولوژی خاص استفاده شده که موجب می شود این دستگاه جز دستگاه های باشد که بسیار منحصر به فرد می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشر در رابطه با انواع لیزر موهای زائد می توانید با کلینیک لیزر موهای زائد رها تماس بگیرید.

برچسب ها: لیزر مو