جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

مراقبت های پس از لیزر موهای زائد

مراقبت های پس از لیزر موهای زائد : پس از انجام دادن لیزر تنها به مدت 10 تا 15 دقیقه قرمزی کمی را مکان محل فولیکول های مو در زیر پوست داشته ایم که سبب می شود در فولیکول ها ریشه مو سوخته شود و نیازی نیست کار ویژه ی انجام بدهیم و بعد از چند دقیقه این مشکل برطرف خواهد شد.


مراقبت های پس از لیزر موهای زائد

مراقبت های پس از لیزر موهای زائد

در فاصله های لیزر درمانی که عموما 4 تا 6 هفته یک بار شکل می گیرد به بیمار پیشنهاد می شود که موها را به صورت سطحی و با ریش تراش یا تیغ بتراشد .

اکیدا به بیمار توصیه می کردد که در فاصله های بین جلسات لیزر مو مخصوصا در 4 ماه اول شروع لیزر از کندن موها از ریشه به هر صورتی مانند مومک یا بند انداختن و … خود داری شود .

زیرا که کندن مو از ریشه با موچین یا بند یا کرم های موبر سبب کم شدن میزان تاثیر لیزر درمانی و عدم حاصل شدن نتیجه مناسب می گردد . مراقبت های پس از لیزر موهای زائد اصول و قاعده های داشته است که اگر آن ها را رعایت کنیم می توانیم نتیجه بهتر یا مطلوب تری را داشته باشد.

 

برچسب ها: لیزر مو

لیزردرمانی برای رفع موهای زائد

لیزردرمانی برای رفع موهای زائد : چرا روش لیزردرمانی را برای رفع موهای زائد اتنخاب میکنیم ؟ وجود موهای ناخواسته در نواحی مختلف صورت و بدن ، همواره مشکل بزرگی برای برخی از مردان و زنان بوده و هست .


لیزردرمانی برای رفع موهای زائد

لیزردرمانی برای رفع موهای زائد

روش های متنوع و زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که اکثر آنها وقت‌گیر ، دردناک و گران‌قیمت هستند .

همچنین اثر آنها موقتی بوده و شما نیاز دارید برای شرکت در مهمانی و یا قبل از سفر باوجود اینکه سرتان خیلی شلوغ است برای انجام آنها از قبل برنامه ریزی کنید که این خود میتواند استرس زیادی به شما وارد کند.

در دهه گذشته ، لیزر موهای زائد ، بسیار مورد توجه قرار گرفته و هرروز بر محبوبیت آن افزوده میشود. این روزها لیزر در سراسر دنیا به عنوان بهترین روش کاهش موهای زائد ، بسیار شناخته شده و محبوب میباشد .

با بهره گیری از این روش برای رفع موهای زائد خود ، تنها با 3 الی 6 جلسه میتوانید برای همیشه با روش های سخت و وقت گیر رفع موهای زائد خداحافظی نموده و از انواع و اقسام ابزارها و مواد گوناگون برای نظافت موهای زائد خلاص شوید.

بعد از چند جلسه همیشه پوستی بدون مو و با طراوت خواهید داشت که حتی جای ریشه موها در آن به چشم نمیخورد . خیلی عالیست که شما بدون برنامه ریزی و هروقت که اراده کنید میتوانید با خیالی راحت و با پوستی بدون مو به مهمانی و یا سفر بروید .

برچسب ها: لیزر مو