جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر موهای زائد چیست ؟

قبل پاسخ به سوال لیزر موهای زائد چیست ، دانستن برخی از اطلاعات در رابطه با مو های زائد خالی از لطف نیست ، در ادامه با کلینیک لیزر موهای زائد رها همراه باشید:

زمانی که از هیرسوتیسم یا موهای زائد صحبت می شود به معنی این است که موهای در انتهای بدن رشد می کنند یا  رشد این موها با شیوه ی مردانه در برخی از قسمت های حساس هورمون های جنسی خانم ها می باشد.


لیزر موهای زائد چیست

این قسمت ها از بدن بانوان یا اصلا دارای مو نیستند یا اینکه موهای نازکی داشته اند. از جمله مهم ترین و شایع ترین این نواحی ها اطراف چانه ها، سینه ها ، پشت بدن، شکم و پشت لب ها می باشد.عموما رشد چنین موهای موجب می شود تا خانم ها دچار اضطراب در محیط های اجتماعی شوند و یا اینکه اگر شخصی به آنها نگاه کرد دچار ناراحتی گردند.

حدود 7تا 15 درصد از بانوان هستند که دچار هیرسوتیسم می باشند و در حدود 5 درصد از خانم ها در سن های بارداری به هیرسوتیسم مبتلا می شوند.عموما بعد از بلوغ هیرسوتیسم ایجاد می شود و به دلیل غیرطبیعی بودن هورمون های بدن و غددهای سرطانی و استفاده از برخی داروها تشدید می شوند.

البته نباید از این موضوع غافل شد که نژاد افراد یا عوامل وراثتی می تواند در هیرسوتیسم و موهای زائد موثر باشد.  یکی از راه های موثر و اساسی است که می تواند در درمان هیرسوتیسم و رفع موهای زائد به شما کمک کند.

لیزر موهای زائد چیست و چگونه کار می کند؟

یکی از روش های جدید و تقریبا دائمی در حذف موهای زائد بدن ، استفاده از لیزر مو است. موهای بدن رنگ دانه های دارند که به نام ملانین شناخته شده اند.

این رنگ دانه ها در سطح بدن هم موجود می باشند و با توجه به میزان تراکم و تعداد این رنگ دانه ها در سطح پوست 6 نوع تیپ پوستی داشته ایم .

تیپ پوستی شماره یک افرادی را شامل می شود که بسیار سفید پوست می باشند و تیپ پوستی شماره 6 به افرادی شامل می شود که کاملا سیاه پوست می باشند و در ادامه درجه های مختلفی به افرادی داده می شود که متناسب با آن درجه تیرگی پوست آنها باشد.

دستگاه های لیزر استاندارد امواج نوری که تنظیم شده اند را به سطح پوست می تابانند و این امواج تا عمق 4 تا 5 میلی متری نفوذ می کنند که این موضوع باعث می شود که امواج به تار مو و پوست جذب گردند و در نهایت سبب می شود تا همزمان هم پوست گرم شود و هم تار مو .

اما با توجه به اینکه مقدار ملانین در تارمو زیاد است ، مقدار گرم شدن تار مو و ریشه آن بسیار بیشتر می باشد و به همین علت بسیار مفید در سوختن و حذف فولیکول مو می گردند . بدین صورت مو از بین می رود و دیگر هم رشد نمی کند.