جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت : یکی از بهترین و پر قدرت ترین دستگاهای لیزر موهای زائد دستگاه الکساندرایت می باشد . که امروزه در بسیار از کشورها و شرکت ها اقدام به تولید این دستگاه نموده اند اما اولین کشوری که تولید این دستگاه را انجام داد کشور آمریکا بود .
لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

کمپانی کندلا آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده دستگاه لیزرموهای زائد الکساندرایت در جهان می باشد. این دستگاه از جمله بهترین دستگاههای است که می تواند در حذف و لیزر موهای زائد به خصوص موهای روشن و نازک وهمچنین موهای تیره و زخیم موثر باشد .

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در کلینیک لیزر رها

مناسب ترین دستگاه برای پوست ایرانیان دستگاه الکس می باشد که در بهترین کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر موهای زائد از آن استفاده می شود .

تابش نور لیزر به پوست و مو با شدن بالا موجب می شود که ده ها فولیکول با یکدیگر تخریب گردند و در نهایت سبب حذف های موهای زائد و موهای مزاحم شوند. در کلینیک زیبای لیزر الکساندرایت به طول موج 755 می تواند هر نوع مویی را به دلیل دارا بودن قابلیت تنظیم حذف کند .

این دستگاه دارای سیستم خنک کننده باد سرد و سرعت عملکرد بالاییاست که در زمان انجام لیزر سبب کاهش درد خواهد شد.

یکی از بزرگترین ویژگی های که لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت باد سردآن می باشد که با عمل خنک کردن پوست سبب مانع سوزش پوست در زمان لیزر مو زائد خواهد شد.

تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

برای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت به 6 جلسه به صورت حدودی نیاز خواهد بود ، اما بسته به رنگ مو و پوست و همچنین میزان تراکم و ضخامت مو عوامل ژنتیکی و تغییرات هورمونی این زمان قابل تغییر می باشد .

در کلینیک لیزر رها این زمان برای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت معمولا بین 4 تا 8 جلسه خواهد بود که تعداد جلسات با مشاوره با پزشک و همچینین فیزیولوژی بیمار معین می گردد.

 

برچسب ها: لیزر مو