جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

گیت فروشگاهی و امنیت مغازه

دوربین مدار بسته قادر به تشخیص سرقت نیست، بر خلاف ضبط یک تصویر فروشگاه از زوایای مختلف. مزیت اصلی گیت فروشگاهی تشخیص لحظه ای و لحظه ای از سرقت از فروشگاه است، و سرقت از طریق آلارم های این دروازه ها به سرعت به دام افتاده است.

انواع دزدگیر فروشگاهی

گیت های فروشگاه انواع مختلفی را براساس مکان و نوع استفاده خود دارند. با وجود تفاوت ظاهری بین این آلارم ها، تفاوت در سیستم های عملکردی آنها به شرح زیر است:

زنگ خطری RF

معمولا بین فرکانس های 1.75 تا 5.9 و فرکانس های مورد استفاده در این سیستم 2.8 فرکانس است. محصولات دریایی RF در برچسب برچسب گذاری می شوند. این برچسب ها باید برای حذف آنتن از بلندگو خارج شوند.

این برچسب ها برای خنثی کردن برچسب ها با ایجاد سوراخ روی آنها یا خنثی کردن دستگاه های خنثی استفاده می شوند و این سیستم زنگ خطر بازار یکی از محبوب ترین دروازه ها در بازار است. یکی از دلایل این است که برچسب سیستم RF پایین تر از برچسب سیستم گیت دزدگیر  AM و EM است، که یکی از دلایلی است که صاحبان فروشگاه از این سیستم ها استفاده می کنند.

AM Alarm Gate

سیستم های هشدار امنیتی AM یکی از نکات کلیدی هستند که با یکدیگر در تعامل نیستند و توانایی همگام سازی با سیستم های مجاور خود دارند، به همین دلیل است که سیستم های هشدار دهنده برای سیستم های بازرگانی و فروشگاه های بزرگ ورودی که دارای چندین آنتن گیت دزدگیر مغازه می باشد. بسیار مناسب است. همچنین سیستم های AM دارای محدودیت های کمتر نسبت به RF هستند، آنها کمتر نسبت به فلز حساس هستند و به فلز و آلومینیوم نسبت به RF بسیار واکنش نشان می دهند، به همین دلیل است که سیستم های AM در فروشگاه لوازم آرایشی استفاده می شود.

سیستم تشخیص AM نیز RF بیشتر از RF است. برای ورودی های بسیار بزرگ، نیاز به پورت های مختلف وجود دارد، اما مالک نمی خواهد از آنتن های متعدد استفاده کند. سیستم پوشیدن RF مناسب تر است. سیستم های AMD تنها با جفت آنتن ها خنثی نمی شوند و به راحتی تمام سیستم های زنگ آنتن آنتن همگام می شوند.

سیستم دزدگیر حرفه ای فروشگاهی

ساعت زنگ دار EM در حدود 3 کیلوهرتز کار می کند، با فرکانس کاری کمتر از 10 کیلو هرتز. این نوع گیت ها یکپارچه نیستند زیرا آنها دارای فرکانس کم هستند و باید در فرم دو پا نصب شوند. هشدار EM Shop همچنین می تواند 80 CM ورودی را پوشش دهد. این سیستم ها دامنه کمتری دارند، به همین دلیل استفاده از آنها محدود شده است.

دروازه Emet با توجه به سادگی و کوچک بودن برنامه های خصوصی دارای ویژگی قوی و برچسب های آن است.

بسته به محل استفاده، نوع محصول فروشگاه و گیت های نصب شده در مجاورت، نوع و تعداد آنتن های استفاده شده توسط کارشناسان Parsa GATE از صفر تا صد عملیات نصب و آزمایش مشخص و انجام می شود. برای اطلاعات در مورد قیمت دروازه، سفارش، نصب و پشتیبانی محصول، با متخصصین ما در Parsa Gate تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.