جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

جراحی بینی , پروتز سینه

لیفت مینی صورت

لیفت مینی صورت 

در بیمارانی که با پیری قسمت مرکزی صورت مراجعه می کنند ، کاندید عمل جراحی لیفت مینی صورت می باشند . این جراحی بدلیل امکان بازسازی اثرات افزایش سن در صورت و توان  بازگرداندن زیبایی به بیمار،هم برای بیمار و هم برای جراح دوست داشتنی است . همچون جراحی کامل لیفت صورت ، این جراحی نیز در بازگرداندن اعتماد به نفس بیمارانی که بعلت از دست دادن تون عضلانی و چروک صورت ، دچار ناراحتی شده اند اثر شگفت انگیزی دارد . 

در لیفت مینی صورت تمرکز جراحی بر روی بهبودی پیری در قسمت مرکزی صورت و گونه هاست .   

تکنیک عمل 

لیفت مینی صورت بصورت اختصاصی روی قسمت مرکزی صورت انجام شده و سبب ایجاد و چهره جوانتر با اصلاح افتادگی عضلات این منطقه و چروکهای پوستی این ناحیه می شود. همانطوری که در قسمت لیفت کامل صورت توضیح داده شد تکنیکهای مختلفی نیز در این جراحی وجود دارد که براساس سن بیمار و تبحر جراح پلاستیک قابل انجام است . 

مدت عمل 

 تقریباً بین 2 الی 3 ساعت می باشد .

بیهوشی 

این جراحی براساس انتخاب جراح و شرایط فیزیکی بیمار با استفاده از بی حسی موضعی یا با بیهوشی عمومی قابل انجام است . 

وضعیت بستری 

معمولاً این جراحی نیاز به بستری در کلینیک یا بیمارستان ندارد هر چند براساس شرایط بیمار و همچنین انجام عمل های جراحی روی دیگر نقاط صورت ممکن است چندین ساعت تحت نظر قرار گیرید .

جراحی بینی

اثرات جانبی 

اکثر بیمارانی که تحت جراحی لیفت صورت قرار می گیرند درد یا ناراحتی بسیار بسیار کمی را تجربه می کنند، تورم گذرا، بی حسی ، ضعف عضلات صورت بطور موقت از اثرات جانبی این عمل است .

عوارض

عفونت، خونریزی، صدمه عصب فاشیال، خط اسکار بیش از حد، عدم تقارن از عوارض بالقوه این عمل جراحی است .

بهبودی 

1 الی 2 روز بعداز عمل جراحی پانسمان برداشته می شود و استحمام مانعی ندارد. 1 تا 2 هفته بعد از عمل جراحی میتوانید بکار خود برگردید . اکثر بخیه های بیمار قابل جذب است . بیشتر بیماران 2 تا 3 هفته پس از عمل می توانند بشکل عادی کارهای روزانه خود بازگردند . 

نتایج 

نتایج جراحی 8 الی 10 سال ماندگاری دارد .

جراحی بینی - پروتز سینه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.